2008年1月12日 星期六

地區限定 kitty

從第1個【信州限定】kitty開始,
近幾次到日本,便會開始買買kitty。

的確,kitty有著五花八門,多不勝數,
所以盡量會買既特別,又自已到過的地區限定版。
若然大家送老師的,甚麼也喜歡耶~~ ^O^

大阪


但馬


奈良


兵庫


天橋立


京都


城崎


冬季限定

8 則留言:

匿名 提到...

天橋立mimi好搞笑~
我都upload左通天閣多拉

匿名 提到...

天橋立o個個真係幾得意過癮!
我唔係fans, 不過特別的地區限定都會買!

largeheadboy 提到...

唔好再沉迷過去喇,會破產架!

Ellen老師 提到...

天橋立kitty係重點要買的~~

會唔會破產咁誇張呀!我都係買唔係多喎!

supageti 提到...

但都唔算少囉,哈哈 ~~

maymay 提到...

老師d哈佬mimi就黎多過萊少d多拉A夢lu!
好驚下次送mimi俾妳果陣,你學萊少咁講~"呢隻有喎,唔要!"

Ellen老師 提到...

maymay~~
放心!我唔會學萊少~~多多kitty都開心!

意粉~~
有D送比人呀~~

匿名 提到...

我去日本,一定會買這些kitty回家的, 最愛地區限定...