2008年1月7日 星期一

尋找【宇治】金時

離開天橋立,便開車往京都去。
有團友提議,時間尚早,不如走1轉~~宇治,
竟然1呼百應,異口同聲要尋找【宇治】金時。

團友貫徹作風~~每到【道の駅】便下車走走,
於是,嚐了這個美味的可樂餅。



沿路上,天朗氣清,車上播放著~~悠長假期,
我們的假期悠長...長....D,那實在太好了!



車子繼續前進,今天的午餐決定1嚐【道の駅】的咖喱飯,
於是,盡責的領航員看準大型【道の駅】,便著領司機全速前進。
我們吃了1頓美味的咖喱飯,車子也吃了1頓美味的汽油。




下午,我們便到達了宇治。
泊好車子,先往世界文化遺產~~宇治上神社去。
團友又四周走呀走,四周拍呀拍。






下午3,4點後的宇治,街道寧靜得很,
來到宇治,沒理由不喝杯茶,吃件餅。



走入【伊藤久右衛門】,雖然吃不到宇治金時,
但嚐到以下美食,實在大滿足! ^O^

13 則留言:

supageti 提到...

唔係無去平等院嘛?

Ellen老師 提到...

無啦!>_<

largeheadboy 提到...

舊可樂餅真係好好味。
一個月之內到了兩次宇治,我都係覺得好正!^t^

匿名 提到...

嘩!!"太陽之塔"呀!!

maymay 提到...

唔係呀化,去到宇治都唔入埋平等院?!

有機會都要去多次宇治至得,我要食小丸子、綠茶雪糕、葛餅、紅豆.....

Ellen老師 提到...

意粉~~
其實有去平等院門口,但無入去啦!
好~~加張平等院門口相先! ^^

roy~~
"太陽之塔"~~領隊無介紹喎???

大頭~~
天寒地凍,吃件熱騰騰的可樂餅,簡直極品!

maymay~~
宇治1定會再去,我未去平等院,未食宇治金時。

匿名 提到...

老師、實在太快喇!
請受小弟一拜…

Ellen老師 提到...

老師要做好榜樣呀~~

supageti 提到...

我一定要去平等院鳳凰堂!

lau2tang 提到...

咁講法,意粉今次又飛大阪吧?

Ellen老師 提到...

平等院鳳凰堂~~我都好有興趣呀!

largeheadboy 提到...

平等院有團友啱啱去過吖嘛!
太陽之塔咪就係萊少之前嘅頭像囉!

Ellen老師 提到...

係團友話要比入場費,唔入去至真 >_<