2008年1月7日 星期一

【魚宴】吃之不盡

第3天的晚上,在料理旅館吃了1頓豐盛的【魚宴】
看見滿桌餐具及擺設很是吸引耶!









第1道菜是魚,第2道菜是魚,第3道菜又是魚,
不吃魚的團友忍不住了:「下道菜應該有件肉啦!」
結果,第4,5,6.....道菜都是魚,
老師及領隊施展渾身解說,
旅館歐巴桑終弄出1碗美味的烏冬來。

但卻換來歐巴桑1次又1次又1次......的善意提醒~~
「記住唔食魚,要早D話比人聽準備呀!」
「其實魚好好味,應該試下食啦!」

今個晚上,又看著星星泡溫泉,好幸福啊!
聽著【夢幻三重奏】,更幸福呀!哈哈!^O^

15 則留言:

lau2tang 提到...

寫得好快喎!點追呀?
我發現我有好多都無影到相~

匿名 提到...

晚餐無得揀唔食魚咩......
乜野係【夢幻三重奏】?

Ellen老師 提到...

唔知點解,今次越寫越興奮,好想快D寫完~~
你地已經係拍友不停拍,無理由無影,係未唔同角度呀!

Ellen老師 提到...

萊少~~
如果你都有去,可能係【夢幻四重奏】,哈哈!

個餐係セット啦!

匿名 提到...

セット都可以話佢知有人唔食魚架, 我試過安排喇! 啱啱個次就預約時同左人講唔食鯨魚囉!

Ellen老師 提到...

小彭~~
有所不知啦!領隊無預計有人唔食魚,結果,玩得樂而忘返之下,又忘記了跟旅館講明,所以個歐巴桑1次又1次善意地,叫我地記住下次事先講清楚啦~~~ >_<

largeheadboy 提到...

我替領隊平反,佢有諗過同旅館講架!
見到啲魚魚,我覺得佢地又白白犧牲了!
呢晚我就係畀大家嘅夢幻三重奏搞到瞓唔到覺。

lau2tang 提到...

咁多投訴,下次唔住咁貴嘅旅館,咪唔駛食剩嘢囉!

Ellen老師 提到...

大頭~~
你都係夢幻三重奏成員喎~~

領隊~~
你認為唔住咁貴嘅旅館,就唔駛食剩嘢,錯啦!係大家太好食用,嘴巴未停過,晚餐又邊食得落!

supageti 提到...

依個 set 我都食過喎 ~

三重奏係咪個肚咕嚕咕嚕響呀?

匿名 提到...

唔通你地臨訓前jam歌!?

maymay 提到...

萊少星期六果日冇聽書嘞~

老師:三重奏咁嘈,你點瞓得著?

Ellen老師 提到...

意粉1個人點吃得晒依個 set 呢??

maymay果然係好同學,有留心聽書 ^O^

聽住夢幻三重奏,都幾幸福呀!証明大家好enjoy個行程 ,大家每晚再造個交響情人夢 ^^

supageti 提到...

一人前份量梗係無咁多啦。

Ellen老師 提到...

但係全部係魚,有少少悶場!