2008年1月12日 星期六

愛*回家

今早,大家都有點懶洋洋,是來日本最遲起床的1天。
在酒店吃了1頓頗豐富的自助早餐後,大家都各自去最後血拼一番。



由於時間有限,老師只逛了Yodobashi
福袋是有的,也有想買的,但還是理性的沒買,
買了1點手信及取了1點手信,就回酒店去!

我們乘巴士往機場,先放下行李,
便再乘車往Rinku Premium Outlet,今日是新年,滿滿都是遊人。



我們先吃1頓美味的午餐,才再開始血拼。
雖然有不少減價貨,福袋還是有的,
可是老師買得不多,只有這個miki house福袋。



6天的行李箱放得滿滿的,還有這一列呢!團友們真厲害!

5 則留言:

supageti 提到...

老師:一番!

Ellen老師 提到...

哈哈~~多謝~~

匿名 提到...

我是一個不理性的人, 見福袋就買! ^^
到今日仲有d衫未著過... er... 都唔凍, 點著喎! heehee!

largeheadboy 提到...

我買咗兩個福盒,好開心!
我地 check in 緊咁忙碌老師都得閒影相?
下次去大阪一定要再嚟呢個 outlet!

Ellen老師 提到...

小彭~~
的確,1個1個福袋實在太吸引,可惜人力有限,好難帶回家呢!

大頭~~
我地係【特別通道】check in,話咁快攪惦啦!
我都會再去呢個outlet,隔離新開個場還未行過~~